Om klubben

Klubbens medlemstal er på cirka 900 aktive piger og drenge i alderen fra 4 til over 70 år.

Vi råder over tre smukt beliggende fodboldbaner, Månedalen på Månedalsstien ved Hareskovhallen, Birkevang ved klubhuset og Ravnehus på Ravnehusvej. Alle tre baner er forbundet ved et sti/vejsystem, hvor børn kan færdes trafiksikkert. Centrum for aktiviteterne er vort dejlige klubhus, der blev opført af Værløse kommune i 1994. Klubhuset indeholder seks omklædningsrum, kontor, møderum, klublokale/cafeteria, køkken m.v.

Kontoret er i sæsonen som regel bemandet om eftermiddagen. Hvis ikke, kan henvendelse ske til Frank Henriksen (tlf. 5127 0550).

Vedrørende kontingenter, ind- og udmeldelse eller økonomi i øvrigt benyt klubbens mail-adresse eller kontakt bestyrelsen.

Fra klublokalet drives cafeteriet 3. halvleg, der er en meget populær aktivitet med salg af fast og flydende kost.

Læs klubbens vedtægter senest ændret på generalforsamlingen 2024.

Klubbens CVR / SE nummer er: 26711711